Hoe schaf je een pinautomaat aan?

Een onmisbaar element in dit digitale tijdperk is de pinautomaat. Of je nu een kleine of grote ondernemer bent, het aanbieden van elektronische betalingsopties is niet langer een luxe, maar eerder een noodzaak. Nu kan het nogal verwarrend zijn hoe je de juiste pinautomaat aanschaft. Om het iets makkelijker te maken leggen we het in deze blog uit. Laten we eens kijken naar het proces van het aanschaffen van een pinautomaat en hoe het jouw bedrijf kan verbeteren.

Onderzoek

Voordat je een beslissing neemt, is het belangrijk om de verschillende opties op de markt te onderzoeken en vergelijken. Zo moet je goed nadenken over welke pinautomaat het beste bij jouw onderneming past. Heb je bijvoorbeeld meer behoefte aan een mobiele pinautomaat of een vaste opstelling. Als je hier niet uitkomt kan je gerust contact met ons opnemen. Dan helpt één van onze specialisten met de juiste keuze te maken.

Ontvang een offerte

Zodra je de keuze hebt gemaakt tussen een pinautomaat, kan er gekeken worden naar de volledige kosten. Hierbij kan je kiezen of je liever wilt kopen of huren.

Weet je niet zeker of je wilt kopen of huren? Lees dan ons blog over de verschillen tussen de twee.

Zodra je de keuze hebt gemaakt tussen kopen of huren, kan je gaan kijken welke tarieven het beste bij jou passen. Bij PinDirect heb je de keuze uit een flat fee of een pinbundel. Zo heeft u altijd een tarief wat het meest voordelig is voor uw onderneming. Onze specialisten kunnen u hier verder over inlichten. Zodra je hier een keuze in hebt gemaakt ontvang je een vrijblijvende offerte.

Know Your Customer (KYC)

Zodra je een akkoord geeft op de offerte, gaan wij voor je aan de slag. Het enige wat jij nu hoeft te doen is jezelf legitimeren. Dit hebben we van jou nodig:

  • Wie is de eigenaar en/of zijn de UBO's (Uiteindelijk Belanghebbende) van de onderneming?
  • Geldige leesbare kopie van een ID-kaart, paspoort, Nederlands rijbewijs of vreemdelingendocument van de eigenaar en/of UBO's.
  • Bedrijfsgegevens (KvK-nummer, bedrijfsnaam, etc.)
  • Bankrekeningnummer (zakelijke rekening) voor uitbetaling en incasso.

Met deze informatie kunnen wij een KYC-check doen. Wij zijn namelijk wettelijk verplicht om een background check te doen van al onze klanten. Dit doen wij om fraude en de fundering van terrorisme te voorkomen. 

Betaling van de factuur

Jij hebt natuurlijk een oprecht bedrijf wat niks met fraude en terrorisme te maken heeft dus je komt zonder problemen door de KYC check. Nu alles in orde is zal een van onze medewerkers contact met je opnemen voor de factuur. Zodra deze betaald is kan de pinautomaat verzonden worden. Met onze medewerker kan je een levermoment kiezen.

Plug&Play

Zodra de pinautomaat geleverd is hoef je hem alleen maar aan te sluiten en hij doet het. Onze pinautomaten worden namelijk gebruiksklaar geleverd. Met de handige quick start guide weet je precies hoe de pinautomaat werkt. Zo kan je zonder enig gedoe gelijk betalingen ontvangen.

Interesse?

Bekijk ons aanbod en ervaar zelf het succes van PinDirect als jouw betaaldienstverlener.