C&M* op uw bankafschrift?

Werknemer met een klant aan de telefoon die een transactie proberen te achterhalen
Indien u C&M* PinDirect of C&M* [bedrijfsnaam] of CM [bedrijfsnaam] op uw bankafschrift ziet staan heeft u bij een klant van PinDirect by Cyber & Mason gepind. Indien u niet kunt herinneren waar deze pintransactie is voldaan kunnen wij dit gemakkelijk voor u terugvinden.


U kunt in onderstaand formulier de gegevens van het bankafschrift of pinbon invullen. Wij vragen u om de gegevens van de transactie in te vullen, zodat wij u van een antwoord kunnen voorzien.


U ontvangt van ons binnen twee werkdagen een reactie met de vermelding van de naam en woonplaats van de betreffende klant.

Achterhaal uw transactie

Vul hier uw transactiegegevens in


Uw aanvraag

In uw bankafschrift vindt u alle informatie over uw transactie. Zonder een terminal- of betaalautomaatcode kunnen wij geen informatie over de transactie zoeken. Deze code kan zowel een CT-code zijn (bijv. CT123456) of een betaalautomaatcode (6 alfanumerieke tekens bij 1A23B4).  Deze code is ook op een pinbon te zien (er staat vaak Terminal: CTXXXXX of Terminal ID: XXXXX). Het is niet de autorisatiecode die op de pinbon achter Auth. code staat. Ook de datum, tijd en het exacte bedrag van de transactie zijn van belang. Fouten of incorrecte opgave hierin zullen resulteren in een niet gevonden transactie.


Door middel van het correct ingevulde formulier hebben wij alle informatie die wij nodig hebben om uw transactie te achterhalen. 


U ontvangt van ons binnen twee werkdagen een reactie op het opgegeven e-mailadres met de vermelding van de naam en woonplaats van de betreffende klant waar deze transactie heeft plaatsgevonden. Door het invullen van dit formulier verklaart u dat u deze betaling heeft uitgevoerd.