C&M* op jouw bankafschrift?

Werknemer met een klant aan de telefoon die een transactie proberen te achterhalen
Zie je C&M* PinDirect of C&M* [bedrijfsnaam] of CM [bedrijfsnaam] op je bankafschrift staan? Dan heb je een pinbetaling gedaan bij een klant van PinDirect by Cyber & Mason.  Kun je je niet herinneren waar deze transactie heeft plaatsgevonden? Geen zorgen — wij helpen je graag om dit te achterhalen. Vul hieronder de gegevens in van je bankafschrift of pinbon. Met de informatie over de transactie kunnen wij snel voor je nagaan bij welke klant de betaling is gedaan. Je ontvangt binnen twee werkdagen een reactie van ons met de naam en woonplaats van de desbetreffende klant.
Achterhaal jouw transactie

Vul hier jouw transactiegegevens in


Jouw aanvraag

Op jouw bankafschrift vindt je alle informatie over jouw transactie. Zonder een terminal- of betaalautomaatcode kunnen wij geen informatie over de transactie zoeken. Deze code kan zowel een CT-code zijn (bijv. CT123456) of een betaalautomaatcode (6 alfanumerieke tekens bij 1A23B4).  Deze code is ook op een pinbon te zien (er staat vaak Terminal: CTXXXXX of Terminal ID: XXXXX). Het is niet de autorisatiecode die op de pinbon achter Auth. code staat. Ook de datum, tijd en het exacte bedrag van de transactie zijn van belang. Fouten of incorrecte opgave hierin zullen resulteren in een niet gevonden transactie.


Wanneer je het formulier correct invult, beschikken wij over alle benodigde informatie om je transactie te achterhalen.


Binnen twee werkdagen ontvang je van ons een reactie op het door jou opgegeven e-mailadres. In deze reactie vermelden we de naam en woonplaats van de klant bij wie de transactie heeft plaatsgevonden.


Let op: door het invullen van dit formulier verklaar je dat jij degene bent die de betaling heeft uitgevoerd.