Klantscreening

Als financieel dienstverlener zijn wij verplicht om een Know Your Customer-beleid te handhaven. Hierdoor zijn wij verplicht om uw persoonlijke en bedrijfsgegevens op te vragen en te controleren. Dit is omdat wij als financieel dienstverlener de plicht hebben om integer te handelen en mogelijkheden tot witwassen, fraude en financiering van terrorisme te voorkomen. Dit is vanuit de wet verplicht gesteld onder: de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft) en de Wet op het financieel toezicht (Wft).

Wat voor informatie hebben we nodig?

  • Wie is de eigenaar en/of zijn de UBO's (Uiteindelijk Belanghebbende) van de onderneming ?
  • Geldige leesbare kopie van een ID-kaart, paspoort, Nederlands rijbewijs of vreemdelingendocument van de eigenaar en/of UBO's.
  • Bedrijfsgegevens (KvK-nummer, bedrijfsnaam, etc.)
  • Bankrekeningnummer (zakelijke rekening) voor uitbetaling en incasso.

Wat is voor u van belang?

Nog geen klant


Als potentiële klant kunnen we begrijpen dat dit proces er erg moeizaam eruitziet, maar helaas zijn we verplicht om het uit te voeren. Daarom proberen we het voor u zo makkelijk mogelijk te maken. Zodra u alle benodigde gegevens hebt aangeleverd, regelen wij de rest. Wanneer de screening voltooid is en de factuur is betaald, leveren we de pinautomaat z.s.m. Plug&Play aan. Zo kunt u gelijk starten met pinnen!


Heeft u interesse gekregen? Bekijk dan ons assortiment.

Bezig met klant worden

Top dat u voor ons heeft gekozen! Zodra u een pinautomaat en/of de transactieverwerking bij ons heeft aangevraagd, zult u gevraagd worden om uzelf te legitimeren en uw bedrijfsgegevens door te geven. Zodra u door de KYC check bent gekomen, ontvangt u een factuur en wordt er vervolgens een levermoment  met u afgesproken. Voor u het weet bent u aan het pinnen!


Heeft u nog vragen? Bekijk dan onze veelgestelde vragen!

Ben al klant


Als u al klant bent hebben wij verder geen informatie van u nodig. Wanneer wij zien dat er iets ontbreekt of aangepast moet worden nemen wij contact met u op. Mocht uw bedrijf veranderingen ondergaan zoals bijvoorbeeld een rechtsvormwijziging of een nieuwe eigenaar of UBO's, dan bent u verplicht dit aan ons door te geven, zodat we uw bedrijfsgegevens up-to-date kunnen houden.


Belangrijke berichten en uw transacties kunt u allemaal inzien in uw klantenportal.