Wanneer een klant een artikel uit uw zaak terugbrengt, kan u dit elektronisch teruggeven via retourpinnen. U doet als het ware een omgekeerde pinbetaling. U stort het bedrag terug op de bankrekening van de klant via hun betaalpas. Dit is overigens ook mogelijk via contactloos betalen met een mobiel of smartwatch. Alleen creditcards zijn hiervan uitgesloten. Retourpinnen is alleen toegestaan als de oorspronkelijk aankoop gepind is.
Net als bij een normale pinbetaling is de transactie de eerstvolgende werkdag zichtbaar op de rekening van de klant. Zo is het dus echt een omgekeerde pinbetaling. U kan nog een retourpinbon aan de klant meegeven, als bewijs dat de transactie is geslaagd en het bedrag onderweg is.
Wanneer een klant een artikel uit uw zaak terugbrengt, kan u dit elektronisch teruggeven via retourpinnen. U doet als het ware een omgekeerde pinbetaling. U stort het bedrag terug op de bankrekening van de klant via hun betaalpas. Dit is overigens ook mogelijk via contactloos betalen met een mobiel of smartwatch. Alleen creditcards zijn hiervan uitgesloten. Retourpinnen is alleen toegestaan als de oorspronkelijk aankoop gepind is.
Net als bij een normale pinbetaling is de transactie de eerstvolgende werkdag zichtbaar op de rekening van de klant. Zo is het dus echt een omgekeerde pinbetaling. U kan nog een retourpinbon aan de klant meegeven, als bewijs dat de transactie is geslaagd en het bedrag onderweg is.
Wilt u met ons kennis maken en alles nog even op een rijtje laten zetten? Neem dan contact met ons op, u kunt ons tijdens kantoortijden direct bereiken op 088 020 98 10.
Kom in contact en u krijgt: