Paarse R en M met een groene A

RMA

Hoewel we alleen hoogwaardige apparatuur leveren, kan er soms iets misgaan. In de meeste gevallen kunnen we het probleem op afstand oplossen, maar als dit niet mogelijk is, kun je een RMA-aanvraag indienen. In dat geval stuur je de kapotte pinautomaat naar ons voor reparatie. Je ontvangt een refurbished pinautomaat als vervangend apparaat, terwijl wij de reparatie van je oude apparaat regelen. Wil je gelijk een RMA-aanvraag doen? Klik dan op de knop hieronder voor meer informatie.
Neem contact op
Een paars formulier met een tandwiel en pluim

Stap 1: Indienen van RMA

Ervaar je problemen met je pinapparaat? Neem dan eerst contact op met onze supportafdeling. In de meeste gevallen kunnen zij het probleem op afstand oplossen. Als dat niet lukt, kun je een RMA aanvragen. Dit kan je doen tijdens je gesprek met onze supportafdeling of via het RMA-formulier onderaan deze pagina.
Neem contact op
Bestelbusje met een klok erboven

Stap 2: Levering van SWAP

Wanneer je een RMA hebt ingediend, sturen we je een refurbished SWAP-pinautomaat als vervanging. Deze vervangende automaat is altijd gelijkwaardig of beter dan je vorige apparaat, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over een compleet andere setup. Net als al onze andere pinautomaten wordt ook de SWAP-automaat Plug & Play geleverd. Je kunt dus direct weer beginnen met pinbetalingen. Zodra het pakket is verzonden, ontvang je een track & trace-code van PostNL. Daarmee kun je eenvoudig volgen waar je bestelling is. Zijn er wijzigingen of vertragingen? Dan zie je dat direct via de track & trace.

Paars pakket met een retourpijl

Stap 3: Retour RMA 

De SWAP-pinautomaat wordt bij je geleverd, en de bezorger neemt je defecte pinautomaat direct weer mee retour. Je kunt het apparaat dus meteen aan de bezorger meegeven. Liever op een ander moment retour sturen? Dat kan ook. Je kunt je defecte pinautomaat zelf terugsturen via ons antwoordnummer of later laten ophalen op een moment dat jou beter uitkomt. Zodra het defecte apparaat bij ons is ontvangen, starten wij het reparatieproces. Jij hoeft je daar verder geen zorgen over te maken. Wil je het pakket zelf afgeven? Gebruik dan het onderstaande retouradres via het dichtstbijzijnde PostNL-punt:


Cyber & Mason Exploitatie B.V.
Antwoordnummer 480
3800 VB Amersfoort
Nederland


Een postzegel is niet nodig bij gebruik van het antwoordnummer.

Moersleutel met tandwielen

Stap 4: Reparatieproces

Zodra de pinautomaat bij ons is aangekomen, onderzoekt een van onze specialisten wat er mis is met het apparaat. Als het een eenvoudig probleem is, repareren wij het zelf en wordt de pinautomaat toegevoegd aan onze refurbished voorraad. Is de fout complexer, dan sturen we de pinautomaat naar de fabrikant en/of softwareleverancier voor reparatie. Als reparatie niet mogelijk blijkt, wordt het apparaat gerecycled.

Weegschaal met een dollar teken

Stap 5: Mogelijke kosten

Bij een defect dat onder jouw servicecontract valt, nemen wij alle kosten voor onze rekening. Dit geldt bij een hardwarefout


Wanneer de schade is veroorzaakt door gebruiksschade (zoals val-, brand- of waterschade), dan zijn hier kosten aan verbonden. Deze kosten worden alleen in rekening gebracht als uit onderzoek blijkt dat het defect hierdoor is ontstaan.


💡 Wat verstaan wij onder gebruiksschade?

  • Valschade
  • Brandschade
  • Waterschade

📋 Overzicht gebruiksschade kosten

                                                                                   
ModelOnderzoekskostenFull RepairVervanging
CCV Compact A77€75,-€165,-€325,-
CCV Compact A77C€75,-€165,-€325,-
CCV Mobile A920€75,-€199,-€485,-
CCV Mobile A960€75,-€199,-€485,-
CCV Mobile V400M€75,-€199,-€485,-
CCV Duo Base A80-A35€75,-€165,-€435,-
CCV Smart A80-P400€75,-€165,-€435,-
CCV Nexus Pad A35€75,-€135,-€265,-
CCV P400 ITS€75,-€135,-€265,-
CCV IM30€75,-€325,-€345,-
CCV IM15€75,-€325,-€345,-


Prijzen zijn exclusief BTW

RMA aanvragen of verdere vragen?

RMA aanvraag

💬 Vragen over je RMA-aanvraag? Bel ons op 088 020 98 20


Een beller is sneller: Heeft u acute problemen met uw pinautomaat dan kunt u het beste direct met onze supportafdeling bellen (ook 's avonds en in het weekeinde!)


Kom in contact en u krijgt:

  • Direct één deskundige aan de telefoon
  • Vrijblijvend advies over uw pinautomaat in uw situatie.
  • Swap garantie binnen één werkdag