Stel dat u een horecabar heeft die geopend is van 12.00 tot 03.00 uur. U ontvangt op woensdag 30 transacties.
Met een normale boekingsperiode zou u dan op donderdag €200,- ontvangen. Terwijl u op vrijdag de overige €100,- ontvangt. Dit komt omdat u altijd op de volgende werkdag uitbetaald krijgt. Hier moet u dus goed rekening mee houden wanneer u uw administratie gaat doen.
Wanneer u een verschoven boekingsperiode neemt zou u op vrijdag de volledige €300,- ontvangen. Dit komt omdat er nog steeds een werkdag tussen zit. Dus eigenlijk vallen uw transacties dan onder donderdag en worden de volgende werkdag (oftewel vrijdag) uitbetaald. Zo wordt de administratie een stuk makkelijker omdat u gehele bedragen heeft voor uw werkdagen.
Stel dat u een horecabar heeft die geopend is van 12.00 tot 03.00 uur. U ontvangt op woensdag 30 transacties.
Met een normale boekingsperiode zou u dan op donderdag €200,- ontvangen. Terwijl u op vrijdag de overige €100,- ontvangt. Dit komt omdat u altijd op de volgende werkdag uitbetaald krijgt. Hier moet u dus goed rekening mee houden wanneer u uw administratie gaat doen.
Wanneer u een verschoven boekingsperiode neemt zou u op vrijdag de volledige €300,- ontvangen. Dit komt omdat er nog steeds een werkdag tussen zit. Dus eigenlijk vallen uw transacties dan onder donderdag en worden de volgende werkdag (oftewel vrijdag) uitbetaald. Zo wordt de administratie een stuk makkelijker omdat u gehele bedragen heeft voor uw werkdagen.
Wilt u met ons kennis maken en alles nog even op een rijtje laten zetten? Neem dan contact met ons op, u kunt ons tijdens kantoortijden direct bereiken op 088 020 98 10.
Kom in contact en u krijgt: