Paars contract met groene accenten waar opstaat

Service Level Agreement

Bij PinDirect weten we hoe belangrijk een werkende betaalautomaat is voor de continuïteit van je bedrijf. Daarom ben je bij PinDirect verzekerd van hoogwaardige hardware en uitgebreide support op afstand. Je kunt op onze support rekenen zelfs in de avonden en het weekend. Daarnaast ben je verzekerd van constante software updates voor jouw pinautomaat. Zo voldoet jouw apparatuur altijd aan de hedendaagse eisen. De diensten die wij hiervoor verrichten worden gedekt door een Service Level Agreement (SLA). Binnen de SLA wordt bepaald op welke service je kan rekenen binnen het servicecontract, hoe problemen gemeld moeten worden en wat de responstijden zijn bij problemen.  

Neem contact op
Vrouw met een paarse blouse die vragen heeft over een SLA contract

Wat houdt de SLA in?

Na de installatie van je pinautomaat heb je een servicecontract met een SLA op de pinautomaat en/of betaaldienst, zolang je deze blijft gebruiken. Als er gebreken ontstaan die buiten jouw invloed liggen, lost PinDirect deze op zonder extra kosten. Let op: hierop zijn enkele uitzonderingen, zoals schade door molest, natuurrampen, blikseminslag, valschade, brand- of waterschade, stroomstoringen en lokale internetproblemen.


  • Laatste software updates op uw pinautomaat
  • Kosteloos wijzigingen doorvoeren
  • Support op afstand van ma t/m zo van 09:00 - 23:00 uur
  • Telefonische ondersteuning via +31 88 020 98 20
  • E-mail ondersteuning via support@pindirect.nl
  • Vervangende pinautomaat binnen één werkdag
  • Volgende dag transactieoverzichten in uw klantenportal
  • Pintransacties worden de eerstvolgende werkdag uitbetaald
  • Tijdige en correcte uitbetaling van uw transacties
  • Direct persoonlijk contact

Neem contact 0p
Moersleutel met tandwielen

Reparaties

We helpen je graag bij het vervangen van je betaalautomaat!
Om alles soepel te laten verlopen, vragen we je om het apparaat dat gerepareerd moet worden aan te leveren volgens onze RMA-procedure. Zodra we je pinautomaat ontvangen hebben, zorgen we ervoor dat je binnen één werkdag een vervangend apparaat krijgt. We doen bovendien ons uiterste best om – als het mogelijk is – dezelfde dag nog een vervangende pinautomaat aan te bieden. Die kun je bij ons ophalen of via een spoedkoerier laten bezorgen. Kies je voor bezorging, dan zijn de koerierskosten voor jouw rekening.

Neem contact op

Vragen over onze SLA?

Neem contact op

Wil je kennismaken en alles nog even op een rijtje zetten? Neem dan gerust contact met ons op. Je kunt ons direct bereiken op 088 020 98 10