Paars contract met groene accenten waar opstaat

Service Level Agreement

Bij PinDirect weten we hoe belangrijk een werkende betaalautomaat is voor de continuïteit van je bedrijf. Daarom bent u bij PinDirect verzekerd van hoogwaardige hardware en uitgebreide support op afstand. U kunt op onze support rekenen zelfs in de avonden en het weekend. Daarnaast bent u verzekerd van constante software updates voor uw pinautomaat. Zo voldoet uw apparatuur altijd aan de hedendaagse eisen. De diensten die wij hiervoor verrichten worden gedekt door een Service Level Agreement (SLA). Binnen de SLA wordt bepaald op welke service u kan rekenen binnen het servicecontract, hoe problemen gemeld moeten worden en wat de responstijden zijn bij problemen.  

Service Level Agreement

Bij PinDirect weten we hoe belangrijk een werkende betaalautomaat is voor de continuïteit van je bedrijf. Daarom bent u bij PinDirect verzekerd van hoogwaardige hardware en uitgebreide support op afstand. U kunt op onze support rekenen zelfs in de avonden en het weekend. Daarnaast bent u verzekerd van constante software updates voor uw pinautomaat. Zo voldoet uw apparatuur altijd aan de hedendaagse eisen. De diensten die wij hiervoor verrichten worden gedekt door een Service Level Agreement (SLA). Binnen de SLA wordt bepaald op welke service u kan rekenen binnen het servicecontract, hoe problemen gemeld moeten worden en wat de responstijden zijn bij problemen.  

Vrouw met een paarse blouse die vragen heeft over een SLA contract

Wat houdt de SLA in?

Na de installatie van uw pinautomaat heeft u een servicecontract met een SLA op de pinautomaat en/of betaaldienst zolang u deze blijft gebruiken. Wanneer er gebreken ontstaan aan de pinautomaat die buiten uw bereik vallen zal PinDirect deze verhelpen zonder extra kosten in rekening te brengen. Uitzonderingen hiervan zijn: molest, natuurrampen, blikseminslag, valschade, brand- en waterschade, stroomstoringen en lokale internetproblemen.

  • Laatste software updates op uw pinautomaat
  • Kosteloos wijzigingen doorvoeren
  • Support op afstand van ma t/m zo van 09:00 - 23:00 uur
  • Telefonische ondersteuning via +31 88 020 98 20
  • E-mail ondersteuning via support@pindirect.nl
  • Vervangende pinautomaat binnen één werkdag
  • Volgende dag transactieoverzichten in uw klantenportal
  • Pintransacties worden de eerstvolgende werkdag uitbetaald
  • Tijdige en correcte uitbetaling van uw transacties
  • Direct persoonlijk contact

Wat houdt de SLA in?

Na de installatie van uw pinautomaat heeft u een servicecontract met een SLA op de pinautomaat en/of betaaldienst zolang u deze blijft gebruiken. Wanneer er gebreken ontstaan aan de pinautomaat die buiten uw bereik vallen zal PinDirect deze verhelpen zonder extra kosten in rekening te brengen. Uitzonderingen hiervan zijn: molest, natuurrampen, blikseminslag, valschade, brand- en waterschade, stroomstoringen en lokale internetproblemen.

  • Laatste software updates op uw pinautomaat
  • Kosteloos wijzigingen doorvoeren
  • Support op afstand van ma t/m zo van 09:00 - 22:00 uur
  • Telefonische ondersteuning via +31 88 020 98 20
  • E-mail ondersteuning via support@pindirect.nl
  • Vervangende pinautomaat binnen één werkdag
  • Volgende dag transactieoverzichten in uw klantenportal
  • Pintransacties worden de eerstvolgende werkdag uitbetaald
  • Tijdige en correcte uitbetaling van uw transacties
  • Direct persoonlijk contact

Moersleutel met tandwielen

Reparaties

We helpen u graag bij het vervangen van uw betaalautomaat! Om alles soepel te laten verlopen, vragen we u de te repareren betaalautomaat aan te leveren volgens onze RMA-procedure. Zodra we uw pinautomaat ontvangen hebben, zorgen wij ervoor dat u binnen één werkdag een vervangend apparaat krijgt. We doen bovendien ons uiterste best om u, indien mogelijk, dezelfde dag nog een vervangende pinautomaat aan te bieden. Deze kunt u bij ons ophalen of via een spoedkoerier laten bezorgen. In het geval van bezorging zijn de koerierskosten voor uw rekening.

Reparaties

We helpen u graag bij het vervangen van uw betaalautomaat! Om alles soepel te laten verlopen, vragen we u de te repareren betaalautomaat aan te leveren volgens onze RMA-procedure. Zodra we uw pinautomaat ontvangen hebben, zorgen wij ervoor dat u binnen één werkdag een vervangend apparaat krijgt. We doen bovendien ons uiterste best om u, indien mogelijk, dezelfde dag nog een vervangende pinautomaat aan te bieden. Deze kunt u bij ons ophalen of via een spoedkoerier laten bezorgen. In het geval van bezorging zijn de koerierskosten voor uw rekening.

Vragen over onze SLA?

SLA

Wilt u met ons kennis maken en alles nog even op een rijtje laten zetten? Neem dan contact met ons op, u kunt ons tijdens kantoortijden direct bereiken op 088 020 98 10.