arrow_drop_up arrow_drop_down
‘’Ik nam contact op en de volgende dag had ik een mobiel pinapparaat. ‘’ – Bistro de Vagebond
21 oktober 2020 

‘’Ik nam contact op en de volgende dag had ik een mobiel pinapparaat. ‘’ – Bistro de Vagebond

PinDirect komt graag in contact met haar klanten om hun pin ervaringen te bespreken en is daarom recent langsgegaan bij Bistro de Vagebond.

Bistro de Vagebond

Bistro de Vagebond is een gezellig, gemoedelijk restaurant gevestigd aan de Doctor Hermansstraat in Driebergen. Het restaurant bestaat al 22 jaar, maar werd een aantal jaar geleden overgenomen  door gastheer Arno Pont, die hiermee zijn oude passie oppakte. De gehele week kunt u bij Bistro de Vagebond dineren en in de zomer kunnen gasten ook op het prachtige buitenterras plaatsnemen. De gasten komen het restaurant van Arno vooral bezoeken voor de favoriete klassiekers: de carpaccio, spareribs en de malse saté.

 

De pinautomaat  

Ook Bistro de Vagebond werd enkele maanden geleden door het nieuws overvallen dat de horeca vanwege het coronavirus moest sluiten. Arno bedacht zich geen moment en is een aantal dagen later gestart met de afhaal & bezorging van maaltijden. Echter, het restaurant had standaard alleen een vaste pinautomaat, de Vx520 + Vx820, waarmee op een vast afrekenpunt betaalt kan worden. Hiermee kon Arno helaas geen bezorgingen afrekenen.

 

‘’Mensen moesten wel het gevoel hebben dat ze veilig kunnen pinnen’’

 

 

 

Arno nam toen contact op met de Customer Care van afdeling van PinDirect en ontving de volgende dag al een mobiele pinautomaat. Deze pinautomaat beschikte over een simkaart met de beste landelijke dekking van KPN, zodat zijn medewerkers overal moeiteloos konden afrekenen tijdens het bezorgen.

 

‘’Ik stond in de database als klant, dus dat ging allemaal vrij soepel en makkelijk’’.

Ervaring PinDirect

Arno was eerst bij een andere pinleverancier klant, maar toen zijn oude pinautomaat vervangen moest worden is hij overgestapt naar PinDirect. Arno is zeer tevreden met de samenwerking: hij geeft aan dat hij tijdig wordt gebeld bij veranderingen en dat er goed met hem wordt meegedacht, net zoals tijdens de sluiting van de horeca afgelopen maart. Waarom Arno voor PinDirect heeft gekozen? Hij geeft aan graag ontzorgd te worden, zodat hij zich kan focussen op het runnen van zijn restaurant en dat PinDirect dit goed doet. Bekijk hier meer klantervaringen.

PinDirect is de alles-in-een aanbieder van pinautomaten en zorgt ervoor dat alles wordt geregeld zonder losse overeenkomsten. Voor een betrouwbare pinautomaat, een transparant transactietarief en een persoonlijke service bent u bij PinDirect aan het juiste adres!

 

Benieuwd naar Bistro de Vagebond? Kijk voor meer informatie op devagebond.nl


Vindt u het leuk als PinDirect ook bij u langs komt voor een interview? Neem dan contact met ons op!

Over de schrijver
PinDirect is sinds 2006 de betaaldienstspecialist voor het MKB. Wij zijn uw alles-in-één dienstverlener en levert complete betaaloplossingen. Wij regelen voor u de hardware, de software, de communicatie, de service, de transactieverwerking en de transactierapportage.
Reactie plaatsen

Bekijk direct onze pinautomaten

Dé betaaloplossing voor uw onderneming. Bekijk onze pinautomaten of neem direct contact op voor persoonlijk advies.

Lees onze andere blogs!

Kies uit een van de onderstaande categorieën 
Wij gebruiken cookies